Gezocht nieuwe Beheerders

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dyslexieforum forum index -> Gezocht

wwwer Reageer met quote
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 1:12 pm    Onderwerp: Gezocht nieuwe Beheerders

Hoi!

Ik ben op zoek naar een nieuwe extra beheerder voor dit forum! we worden steeds groter en zelf heb ik weinig tijd om veel te kunnen posten!

daarom ben ik op zoek naar een nieuwe beheerder die ervaring heeft op forums. die kennis van dyslexie heeft. en die het leuk vind om ons te helpen!

heb je interesse? mail me dan even op: paul@dyslexieweb.nl

ik wacht vol spanning jullie reacties af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger

wwwer Reageer met quote
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 10:50 pm    Onderwerp:

we staan nog steeds open voor nieuwe beheerders.. om zo het forum snel veel leven te geven! wie wil helpen?

paul@dyslexieweb.nl

Aan de hierboven verstrekte informatie kunnen geen rechten ontleend worden. Eventueel gegeven advies is opgebouwd uit persoonlijke ervaring en kennis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dyslexieforum forum index -> Gezocht
Pagina 1 van 1

Choose Display Order
Berichten van afgelopen:   
User Permissions